21.01.2017
Kullanıcı Adı:   Şifre:   Beni Hatırla

Yeni Üye  |  Şifremi Unuttum

Yazarlar - EMİN DEMİR
3 Yorum | Yorumlar
HANİ HOŞGÖRÜLÜ VE MİSAFİRPERVERDİK?
2017 hüzünle geldi.
 
Yeni yılın ilk saatlerinde İstanbul’da bir katliam yaşandı.
 
İnsanlık düşmanı, huzur düşmanı bir kişi 39 kişiyi hunharca katletti.
 
Ölenlerin 11’i Türk, 28’i ise yabancı.
 
Bu kişilerin tek günahı eğlenmek, mutlu olmayı istemekti. Ama bu hainler bunu çok gördü.
 
Bizler Yunus Emre’nin, Mevlana’nın torunları değil miyiz. Onlar dünyaya hoşgörüyü yaymamış mıydı?
 
Mevlana, ‘’Ne olursan ol gel’’ dememiş miydi? Biz ülke olarak turistleri ülkemize davet ederek onlara ‘’Türk misafirperverliğini’’ göstermek için çaba sarf etmiyor muyuz?
 
Reina’da ölenlerde hoşgörü ülkesi olarak bildikleri ülkemize gelerek güzel bir gece geçirmek istememiş miydi?
 
Biz şimdi ülkemize gelmek isteyen turistlere bunu nasıl anlatacağız? Onlara bu katliamı huzur istemeyen, yabancı misafir istemeyen caniler yaptılar mı diyeceğiz?
 
Bu katliamda çeşitli tepkiler gösterildikten sonra bir şekilde atlatılacak.
 
Ama gitgide büyüyen insanlar arası kutuplaşma nasıl atlatılacak?
 
Yılbaşı önce İstanbul’da asılan Noel Baba’ya yumruk atan afiş kutuplaştırıcı olayların artmasına neden olmuyor mu?
 
 Bu tip kutuplaştırıcı afişlerin asılmasına kim izin veriyor? Neden hiç kimse bu düşmanca afişleri toplatmak için kılını kıpırdatmıyor?
 
Neden hiçbir yetkili bu ve buna benzer afişlerin asıldığında tepki vermiyor? Veya veremiyor?
 
İstanbul’da bikini reklamı yapılan afiş hemen kaldırılırken Tüm insanlığa mal olmuş Noel Baba’yı yumruklayan afiş neden hemen kaldırılmıyor?
 
Sorular hiç bitmez. Bu sorular arttıkça sorunlar daha da arttı demektir.
 
Biz ülke olarak misafirperver ve hoşgörülü özelliğimizi gün geçtikçe kaybediyoruz.
 
Ülke olarak turizm ülkesi olmakla övünüyoruz ama öte yandan da gelen yabancılara uygulamalarımızla adeta ‘’gelmeyin’’ diyoruz.
 
Bunun tek sorumlusu halkı bütünleştirici açıklama yapması gerekirken kutuplaştırıcı açıklamalar yapan yetkililerdir.
 
Evet Reina’daki bu katliamı büyük bir ihtimalle Deaş yaptı. Bu örgütün vahşetleri ortada. Bir terör örgütünün amacı da işledikleri katliamlarla huzuru bozmak.
 
Doğaldır ki her kes teröre lanet okuyor. Bu olayda da hepimiz bunu lanetliyoruz.
 
Ama şu unutulmamalıdır ki ülkemizde bu terör örgütünün bir çok sempatizanı var. Hemen hemen her gün bu terör örgütü üyeleri yakalanıp adalete teslim ediliyor.
 
Bu terör örgütü bu katliamları Müslümanlık adına işlediğini söylüyor. Maalesef buna inanan çok sayıda kişi çıkıyor.
 
Bunun için Müslümanlığı yanlış algılayan bu kişilere Müslümanlığı doğru anlatmalıyız.
 
Bu görev de Diyanet İşleri Başkanlığına düşüyor. Diyanet gerek açıklamalarında gerekse Cuma hutbelerinde bu terör örgütünün Müslümanlıkla uzaktan yakından ilgisinin olmadığını, onların Müslümanlığı kötü gösteren barbarlar olduğunu vatandaşlara anlatmalıdır.
 
Masum vatandaşların kanmasına engel olunmalı.
 
Ülkemiz hoşgörülü ve misafirperver bir ülkedir.
 
Bu özelliğimizi koruyalım…

02-01-2017 12:00
Önceki Yazıları
EMITT UMUT OLDU
16-01-2017 11:38 | 1 Yorum | Yorumlar
KORKMADAN YAZMAK
02-01-2017 10:39 | 2 Yorum | Yorumlar
TURİZMDE TEDİRGİNLİK ARTIYOR
26-12-2016 10:53 | 2 Yorum | Yorumlar
TERÖRE EN İYİ CEVAP TURİZM
12-12-2016 10:43 | 1 Yorum | Yorumlar
GELEN TURİST NEDEN GELİYOR?
05-12-2016 19:39 | 1 Yorum | Yorumlar
RESORT KONGRESİ
22-11-2016 11:04 | Yorumlar
EXPO ANTALYA NE OLACAK?
07-11-2016 11:52 | 1 Yorum | Yorumlar
SPOR TURİZMİNİ DE KAYBETTİK
24-10-2016 14:47 | 1 Yorum | Yorumlar
İNDİRİME DEVAM
10-10-2016 10:31 | Yorumlar
EN YOKSUL İL ANTALYA
10-10-2016 10:29 | 1 Yorum | Yorumlar
ANTALYA EXPO NE OLACAK?
03-10-2016 12:38 | 2 Yorum | Yorumlar
KAYBOLAN TÜRK TUR OPERATÖRLERİ
26-09-2016 10:16 | 5 Yorum | Yorumlar

(Paylaşmak için önce 'Beğen'i tıklayınız.)
 
 
Kullanıcı Yorumları
ErcanKoc
08-01-2017 14:23
Turizm???
Türkiyede kimse Avrupadan ve Amerikadan turist beklemesin. Türkiyenin imaji yurtdisinda cok kötü. Savasta olan bir ortadogu ülkesi görünümünde. Ayrica Reina da yilbasii kutlayan insanlarin katledilmesi, Noel babanin kafasina silah dayanmasi Türkiyede turizmi bitirmistir. Ortadoguyu ve risk almayi seven turistler yani belki ruslar ve ukraynalilar gelir ama batili turist kimse beklemesin, Türkiyede kindar ve dindar toplum turizmi bitirmistir.Kimse de bos yere turizm okullarinA falan yazilmasin
habar
03-01-2017 13:36
Suni gündem gibi algılananın temelindeki büyük problem, kanıksanmış teslimiyet
Yılbaşı kutlamalarına yöneltilen eleştiri üzerine iki cümlelik kritiği ana akım medyada yapan çıkmadı, tersine diğer inançlara yapılan itibarsızlaştırma propagandasını gözümüzün içine sokarken temel bir özgürlüğün üzerinin çizilmesini doğal karşılar mesajlar verildi. Tabi ki yılbaşı gecesinin Noel ile alakasının olmadığını, uzun yıllardır ülkemiz dahil dünyada her dinden, her toplumdan insanlar tarafından beraber, birleştirici ve umut aşılayıcı olması hasebiyle kutlandığını biliyoruz. Bunu bilmemek cehalettir kabul ediyoruz. Ancak bilip de tersi yönde davranış ve efor ile bir kesimin sindirilip politik mesaj verilmeye çalışması, hatta şiddetin öngörülüp pohpohlanması en basit tanımlama ile suçtur. Bir diğer ve daha temel problem ise Noel kutlamalarına karşı topluma aşılanmak istenen duygulardır. Bu ülkede her birey, tekrar ediyorum her birey, istediği zaman istediği dini inanışa bağlı istediği töreni yapmak hürriyetine sahiptir. Bunun eleştirilmesi, karalanması veya saptırmalar ile engellenmeye çalışması nefret suçudur. Esas konuşulması gereken yapılmak istenen toplum mühendisliği ve bunun failleri, getirisi ve götürüsü olması gerekirken, biz insanlara başkalarını öteleştirerek kendimizi aklamaya çalışıyoruz. Evet, Noel kutlanmıyor yılbaşında ancak; Noel kutlanmasında hiçbir problemin olmayacağını dillendirmemiz yerine biz toplumu Noel kutlamadığımıza ikna etmeye çalışıyorsak potansiyel tehlikelerin büyüyerek ötelenmesi haricinde hiçbir şey yapmıyoruz demektir.
ahishavi
03-01-2017 08:57
Hoşgörü Bitmiştir
Sayın Demir; Ülkemizde hainlerin desteklenerek KİNDAR ve DİNDAR toplum yaratılmasının sonuçları HOŞGÖRÜSÜZLÜKTÜR .....Noel Babayı Rencide eden posterler , Aleyhinde Gösteriler yapılması , Yılbaşı ve Noel Kutlamaları aleyhindeki bildiriler veeee Diyanet İşlerinin bile CUMA HUTBESİNDE Yılbaşının Kutlanmasının caiz olmadığının belirtilmesi sonunda maalesef artık HOŞGÖRÜ ve SAYGININ kalmadığı bir TÜRKİYE yaratıldı. İnsanların inançları için yok edildiği GERİ KALMIŞ ÜLKELER SIRALAMASINDA hızla üst basamaklara tırmanıyoruz. KORKUYORUM KARANLIK GELECEKTEN !!!!!
Yazıya Yorum Gönder
Başlık:
 
İsim yada Rumuz:
 
E-Posta:
     
Yorum:
 
Diğer Haberler
Yorumlar

15-01-2017 12:00