26.05.2020
Kullanıcı Adı:   Şifre:   Beni Hatırla

Yeni Üye  |  Şifremi Unuttum

Haber Ara




Yazarlar

Gezinomi.com


Otelleri.net
Türkiye Otelleri otelleri.net adresinde.


TURİZM SEKTÖRÜNDE BAHANESİZ EĞİTİM ZAMANI ~ Tüm Yorumlar
HamzaYalcin
18-05-2020 13:45
Önce yöneticiler Eğitime inanması lazim
Hocam yazınız için çok teşekkür ederim. Maalesef önce Yöneticilerimiz Eğitime inanması lazım, ben bazı işletmelere eğitim vermeye gittiğimde neredeyse bütün yöneticiler salonu terkediyor.Onlar günü kurtaralım gelecek falan yada eleman yetiştirme umurlarında değil. O yüzden yönetim inanacakki ve katilacakki verimli olsun. Işletmelerin gelişimi Eğitim,Sistem ve personele değer vermekten geçer.
YusufDEDEOĞLU
17-05-2020 21:09
Turizmde Eğitimin Önemi
Hocam Öncelik Böyle Bir Konuya Değindiğiniz İçin Teşekkürler Eşimde Aynı Konuda Hemfikir Oda Turizm Otelcilik Mezunu ama O Sektörde İş Bulamadı Turizm Sektöründe Olabilecek Konulara İyi Değinmişsiniz Teşekkür Ederiz
TamerCoşkun
17-05-2020 18:43
Herşey e covid19 da dahil
Aydın hocam, güzel tesbit, fırsat bu fırsat, hersey dahil den vazgeçilmeli, covid19 şartlarında hizmet verene de hizmet alana da hersey dahil eziyet, diratmenin anlamı yok.
HakanEken
17-05-2020 18:12
Müşteri eğitimi de gerekli
Personelin ve yöneticilerin eğitimi hakkında söyledikleriniz çok önemli. Ama bu sezon için müşteriler de eğitilmeli. Hem kendilerinin hem de toplumun sağlığını korumaları için her müşteriye eğitici bir broşür verilebilir, otel içi yayınlarda kısa bir animasyon periyodik olarak yayınlanabilir. Bu ve belki bundan sonraki tatillerin malesef eskisi gibi olmayacağı anlatılabilmeli.
Faruköner
17-05-2020 17:35
,teşekkür
Sayın Aydın Hocam , yazdığız konu Türkiyenin genel sorunu Covid 19 sonrası turizm için bir süreci yaşamadığımız su günlerde; yazınız bu sürece dair eğitim konusundaki durum tespiti ve sorgulaması olarak görüyorum.Turizm Sektöründeki bu Dikkat çektiğiniz konu başlığı ve bu cercevede destekleyici yazısnız icin,teşekkür ediyoruz.
Sukruates
17-05-2020 16:54
en guclu silah egitimli insandir
sevgili Aydin Hocam Cok degerli ve aydinlatici bir bilgi . yazdiginiz ve paylastiginiz icin tesekur ederim . yillardir turismin mutfaginda sahasinda universitesinde her alanda insan yetistirdininiz .ve ozellikle egitme egitilecek personele vurgunuz cok yerinde ve onlara sahip cikarak . CRYSTAL CURISE ceo ,su kendisne sorulan , her yil cok luks ve inanilmaz donanimli cruise gemilerine karsi nasil rekabet edecegiz sorusuna . sizlerle egitmli personelimle demisti teredut etmeden .ve dediklerini uyguluyorlardi yilda iki kez Cornel universitesinden proof Robert perry ve ekibi gelip gunlerce her departmana ders veriyortlardi ..
AhmetRaifillez
17-05-2020 16:23
Teşekkür
Tespit, yorum ve önerilerinize içtenlikle katılıyorum. Bu süreçte Bilimsel ve Akılcı olmak zorundayız.
Serkankarpuzcu
17-05-2020 16:22
Ilgili yazi
Merhabalar Aydin bey yazinizi okudum.oncelikle sizin yillardir çok donanimli bilgi birikim ve çok büyük tecrubeleriniz oldugunu biliyorum ve son derece dogru bir analiz yaptiginiz düşüncesindeyim.ek olarak söyleyebileceğim her yeni yil gelisen hizmet sektöründe kendi otelcilik anlayisimisi daime üst seviyelere tasimaliyiz
AykentGünaydın
17-05-2020 15:30
Eğitim herdaim şart
Değerli hocam ve onursal başkanın, yazılarınızı tam anlamıyla okuyor ve çalışma arkadaşlarıma anlatıyorum. Turizm camiasının birlikte hareket etmesi hepimizin yararına olacaktır, ben tüm turizm derneklerinin beraber çalışma yapması ve bu çalışmalara otel üst yöneticilerini de kaymaları gerekir. Devletin ödenekleri 19 hazirana kafar, sonrası bilinmiyor, dediğiniz gibi bir an önce personel küstürülmeden şletmekere çağrılması ve yeni dönem için bilgilendirilmelidir. Eğer yapılmazsa bir çok çalışanın turizme bakış açısı değişecektir. S
İbrahimIrmak
17-05-2020 15:30
Uzaktan Eğitim
Eğitim konusunda sektör stmları ve Bakanlık işbirliği ile hızlı ve gelişkin bir Uzaktan Eğitim planlaması yapılıp hızlı ve düşük maliyetli olarak hayata geçirilebilir. Bu sayede krizin olası etkilerinin azaltılması sağlanabilir. Yazı için tebrik ederim. Önemli bri konuya derinden değinmiş
Bunları Okudunuz mu?
Diğer Haberler