23.06.2017
Kullanıcı Adı:   Şifre:   Beni Hatırla

Yeni Üye  |  Şifremi Unuttum

Haber Ara




Yazarlar

Gezinomi Tatil Otelleri





Otel bulmanın en kolay yolu
PEGASUS DÜNYANIN EN KÖTÜ 3. HAVAYOLU ŞİRKETİ ~ Tüm Yorumlar
HaklıYolcu
20-04-2017 13:16
Daha neler neler
Birkaç yıl önce kanser hastası 65 yaşındaki ve ayakta bastonu ile zor duran annemle bilet standına varıp tekerlekli sandalye için türlü rezillik çıkaran şirket, ayrıca mecburi uçuş iptalimizin ödemesini yapacaz deyip makbuz verip daha sonra yapmayan hakem heyeti ve mahkeme yoluyla hakkımızı alabildiğimiz şirket öyle mi?!!, ama kalitesiz olduğunu biliyoruz ya normal değil mi bunlar!!! 3 kat fiyat verip THY ile uçsaymışız, bilip bilmeden bunları savunmayın. Zaten artık bedava bilet verseler bu şirketi kullanmıyorum, yakınlarıma kullandırmıyorum.
Bfk
03-03-2017 20:53
TPegasus'a elefon bile ücretli
Uçak içi hizmetlerinin kötülüğünü fazla binmediğim için bilmem de bir bilgi için telefonla aradığımda 5 dakikalık telefon görüşmesi için 5 lira ödediğimi biliyorum. Sadece uçak içinde sudan para almıyor ayrıca her konuşmanızdan bile para alıyor. Sırf bu nedenle onlardan bilet milet almıyorum...
MehmetTürkiz
31-08-2016 19:47
MENFAAT DÜNYASI
Aldığı ücrete göre Pegasusun verdiği hizmet gayet makuldur. Bilet alırken suyun ücretli olduğunu bilip ona göre tercihte bulunuyorsunuz. İsterseniz 2 katı daha fazla fiyatla THY ile uçun. Orada ücretsiz ikramlar var. Yurt içi seyehat süresi 1 saat, yurtdışı 2-3 saat civarında. Bu fiyatlara uçak yolculuğu yapmak istiyorsan buna şartları da kabul edeceksin. Yok ben konforuma düşkünüm diyorsan THY orada. Bu arada, galiba Pegasus turizmgazetesi.com a reklam vermedi galiba!!!
MücellaTarhan
31-08-2016 13:25
Üzücü
Pegasus Hava Yolları bir türk şirketidir ve bu şirketin dünyanın en kötü şirketler sıralamasında 3. sırayı almış olması üzücüdür. Pegasus ile kötü deneyimler yaşamış olanlar olabilir, ki benim de olumsuz deneyimim oldu. ama dünya klasmanında kötülenen bir türk şirketine sevinmenizi anlamakta zorlanıyorum.Birlik beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz bir zamanda isminden utanarak yapılan yorumlar olmamış. Saygılarımla
ACABA
31-08-2016 11:42
BU NASIL BİR HABER??
ADI ÜSTÜNDE LOW COST. BİLİP BİLMEDEN YORUM YAPMAYIN. UCUZ UÇUŞ FİRMASINDAN KALİTE BEKLİYORSUNUZ.FİRMA KALİTEYİ ÖNE ÇIKARMIYOR Kİ ZATEN. BU YORUMLAR TOFAŞ ARABA ALIP MERSEDES KALİTESİ BEKLEMEYE BENZİYOR . KALİTE İSTİYORSAN THY DEN ÜÇ KATI FİYATA BİLET ALIRSIN. YOKSA PEGASUSU ELEŞTİRMEK SAÇMALIK. ONLAR OLMASA BU ÜLKEDE BİNLERCE İNSAN UÇAĞA BİNMEYİ RÜYASINDA GÖRÜRDÜ. İYİ ŞEYLER YAPANA ÇAMUR ATMA SEVDASI BİZİM İNSANIMIZA HAS BİR ÖZELLİK..
TurizmdeÇalışanMasumKöylü
31-08-2016 11:19
Hak yerini bulmuş
Sıralama yanlış, doğrusu şu; 1.Pegasus 2.Onur Air 3.Sun Express
SinanI
31-08-2016 08:40
Yazık
Annemler ben Vanda askerdeyken beni ziyarete gelirken kullanmislardi. Su bile ucretli dusunun. Insanlar per perisan olmuslardi. Iyi olmus.
edepyahu
30-08-2016 20:55
??
amacınız ne sizin? saçma sapan bir sitenin mesnetsiz haberini günler sonra tekrarlayarak onun seviyesine mi inmek istiyorsunuz? o zaman şu haberide yayınlayın. http://www.worldairlineawards.com/Awards/worlds_best_lowcost_airlines.html Best Low-Cost Airlines in Europe 1 Norwegian 2 easyJet 3 Eurowings 4 NIKI 5 Ryanair 6 Vueling Airlines 7 Wizz Air 8 airBaltic 9 Pegasus Airlines 10 Monarch Airlines
Betonsavar